Baner
Strona główna/Konsultacje/Formularze i ankiety/Badanie satysfakcji klienta Urzędu Gminy

Badanie satysfakcji klienta Urzędu Gminy

16 Września 2024
Badanie satysfakcji klienta Urzędu Gminy

W dniach od 16 września do 16 listopada 2024 r. prowadzone jest badanie satysfakcji z poziomu usług świadczonych klientom Urzędu Gminy w Godowie. Ankieta dostępna jest na stronie internetowej Urzędu Gminy, a także w formie papierowej w budynkach urzędu, w poszczególnych komórkach organizacyjnych.

 

 

Celem przeprowadzenia badania jest uzyskanie informacji na temat poziomu jakości świadczonych usług przez pracowników Urzędu Gminy. Ankieta internetowa aktywna będzie do 16 listopada 2024 r. włącznie. Z kolei wypełnione ankiety w formie papierowej będzie można zostawić w terminie od 16 września do 16 listopada 2024 r. w urnach znajdujących się w siedzibach Urzędu Gminy w Godowie.

Proszę napisać, w której komórce organizacyjnej Gminy Godów załatwiał/a Pan/i ostatnio sprawę:
Proszę napisać czego dotyczyła załatwiana sprawa:

Poniżej znajdują się stwierdzenia dotyczące oceny zadowolenia. Proszę wybrać z listy opcji, w jakim stopniu zgadza się Pan/i z poniższymi stwierdzeniami. Do każdego stwierdzenia należy ustosunkować się, zaznaczając jedną z pięciu możliwych cyfr obok każdego określenia według skali:

1 - szczególnie niezadowalające, 2 - niezadowalające, 3 - zadowalające, 4 - wysokie, 5 - bardzo wysokie.


1. Jak ocenia Pan/i ogólny poziom świadczenia usług przez Urząd:
2. Jak ocenia Pan/i czytelność informacji o zasadach załatwiania spraw w Urzędzie umieszczanych na portalach internetowych Gminy (WWW, BIP):
3. Warunki w jakich obsługiwani są klienci:
4. Dostępność pracowników, łatwość skontaktowania się:
5. Fachowość obsługi klienta:
6. Zrozumiałość przekazywanych informacji:
7. Zaangażowanie pracowników Urzędu w obsługę klienta:
8. Kultura osobista pracowników:
9. Postawa etyczna pracowników:
10. Terminowość załatwienia spraw:
11. Staranność w rozpatrywaniu spraw:
12. Obiektywizm urzędników:
13. Czy zauważył Pan/i jakieś zmiany, które zaszły w ostatnim czasie w obsłudze klienta:
14. Jak ocenia Pan/i zaobserwowane zmiany:
15. Inne uwagi i spostrzeżenia:

Bardzo dziękujemy za zaangażowanie i poświęcony czas na wypełnienie ankiety.
* pola wymagane
* pole wymagane

do góry